• Welcome to the LegalBeagles Consumer and Legal Forum.
    Please Register to get the most out of the forum. Registration is free and only needs a username and email address.
    REGISTER
    Please do not post your full name, reference numbers or any identifiable details on the forum.

Digital Marketing Agency

Collapse
Loading...
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Digital Marketing Agency


    دانلود آهنگ جدید و دانلود آلبوم های موسیقی و اهنگ های جدید خواننده های ایرانی با بهترین کیفیت در سایت ته موزیک قرار میگیرد همچنین انواع سریال های ایرانی و فیلم های سینمایی ایرانی برای دانلود قانونی برروی سایت قرار خواهد گرفت. سریال پرطرفدار پاورچین همچنین دانلود سریال قهوه تلخ و همچنین فصل های مختلف سریال پایتخت را میتوانید به عنوان مثال دانلود سریال پایتخت 4را با لینک مستقیم و کیفیت عالی و حجم کم دانلود و مشاهده کنید.
    یکی از مهمترین مصالح و مواد مصرفی در ساختمان و معماری، کاربرد شیشه در ساخت نرده ها و نرده شیشه ای می*باشد
    به طور کلی در دسته بندی ماشین آلات آلومینیوم توجه به نوع کاربرد آن دستگاه بسیار حائز اهمیت است. اینکه ماشین مورد نظر در بحث تولید مواد اولیه کاربرد دارد
    پس در نتیجه خرید WAFمی*تواند به امنیت وب سایت و برنامه های کاربردی شما کمک شایانی کند.
    از ويژگي هاي خريد وي پي ان از شرکت بنز وي پي ان، سرعت بالا، اتصال دائم و امنيت بالا را ميتوان نام برد.
    پالت چوبي يورو يکي از بهترين مدل هاي پالت چوبي موجود در بازار ميباشد که با اين حال که دست دوم ميباشد
    تخته روسي در بازار چوب ايران به هر نوع چوب سفيد رنگ وارداتي از روسيه گفته مي*شود و کاربرد آن هم چندان تفاوتي نمي کند در حاليکه چوب روسي سفيد خود شامل گونه هاي کاملا متفاوت چون نراد، نوئل و انواع کاج*ها مي*شود. به غير از آن تخته ايراني هم داريم.
    لوستر چوبي و لوستر کلاسيک نيز هنوز طرفداران خود را دارند، خريد لوستر يکي از دغدغه هاي همه کساني است که قصد دارند جديد ترين مدل هاي لوستر را داشته باشند، و حتي امروزه خريد لوستر و خريد آباژور به صورت اينترنتي نيز بسيار مرسوم و رايج شده است، از مزايا و فوايد خريد اينترنتي لوستر کودک مي*توان به مواردي از قبيل مشاهده ي انواع مدل ها و طرح هاي لوستر فانتزي و آباژور تنها با چند کليک ساده، راحتي انتخاب بين مدل هاي مختلف با مقايسه آنها، و ارسال و تحويل محصول به راحتي درب منزل بدون کوچکترين زحمتي.
    طراحي و اجراي دکوراسيون داخلي منزل يکي از تخصص هايي است که در سال هاي اخير بسيار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است.
    کابينت آشپزخانه يکي از ملزومات و اصلي ترين اجزايي است که مي*تواند به زيباسازي آشپزخانه شما بپردازد.
    استفاده از پارکت لمينت براي سطح کف ساختمان هاي مسکوني، اداري و تجاري بسيار مناسب است.
    سقف کاذب کناف، سقف کاذب پي وي سي PVC، ديوار کناف و انواع مختلف ديگري از اين قبيل، همه از مواردي هستند
    روف گاردن يا بام سبز يکي از سيستم هاي قابل پياده سازي در پشت بام هاست. همه ما با تراس ها آشنايي داريم
    کمد ديواري براي همين منظور به وجود آمد. با استفاده از کمد هاي ديواري موجود، قادر هستيد فضاي بسيار زيادي براي کمد خود داشته باشيد و مثلا از آن فضا براي لباس هاي خود استفاده کنيد.
    شيشه تزييني رايج ترين نوع شيشه در تزئينات داخلي است. آينه و شيشه تزئيني از زمان هاي قديم براي تزئين داخل ساختمان مورد استفاده قرار مي*گرفتند
    جک درب پارکينگ را مي توان درب عادي ناميد که توسط سيستمي برقي کاري مکانيکي را حاصل مي کند
    به مرور شرکت هاي مختلف اروپايي از ايده اين دو نفر براي توسعه درب هاي اتوماتيک و قفل برقي خود بهره گرفتند
    در بخش قيمت جک درب پارکينگ ايراني مي تواند جک درب پارکينگ سيماران، جک درب پارکينگ تابا، درب اتوماتيک زير سطحي، درب اتوماتيک رول آپ و ريموت درب پارکينگ نامبرد. فروشگاه تک درب در مقاله هاي خود تلاش مي کند تا توضيحات جامعي از نحوه عملکرد اين درب ها ارائه دهد.


    سيستم درب اتوماتيک شيشه اي نيز از موتور، بازوهاي درب اتوماتيک، قفل برقي و فلاشر تشکيل شده است.
    اولين عامل در انتخاب آيفون تصويري سيماران به عنوان برند آيفون تصويري مورد استفاده حدود نيم قرن تلاش اين شرکت در توليد تجهيزات الکترونيک مي باشد .
    ازسال 1385محصولات آيفون تصويري تکنما باقيمت مناسب روانه بازار ايران و وارد رقابت با توليدات داخلي و وارداتي گشت.
    مدل 1286 آيفون تصويري الکتروپيک را مي توان يکي از محبوب ترين در بين مشتريان ديروز و امروز اين شرکت دانشت
    در زمان هاي نه چندان دور استفاده از آيفون تصويري سوزوکي در منازل يک کالاي لوکس وپرهزينه محسوب مي گشت
    چنين جملات اغواکننده اي براي مؤسسات خيريه اي که درک صحيحي از مسئوليت سخت و طاقت فرساي استخدام داوطلبين، مشخص کردن آينده کار، مديريت کمپين ها و درخواست پول ندارند، بسيار جذاب و شيرين است. به نظر آن ها ديجيتال مارکتينگ و سئو سايت و فروش کالا و خدمات بازاريابي ديجيتال بسيار آسان تر و راحت تر از جمع آوري اعانه است.
    راه اندازي vsan به گونه اي که storage هاي متعددي بصورت Local در قالب يک مجموعه مديريت شده فراهم مي شود.
    راه اندازي san مجازي از قابليت هاي ويژه اي برخوردار است که در زير به چند مورد از مهمترين آن ها اشاره مي کنيم:

    Kernel Embedded يا هسته*ي جاسازي*شده:
    به دليل آنکه Virtual SAN در هسته*ي vSphere ساخته شده است مي تواند مسير داده*ي I/O را بهينه*سازي نمايد تا بالاترين ميزان عملکرد با کمترين تاثير بر CPU يا منابع حافظه را داشته باشد.
    گسترش بي*وقفه و Granular:
    ظرفيت ذخيره*ساز داده*ي Virtual SAN را مي توان بي*وقفه گسترش داد؛ اين عمل با افزودن Host*ها به يک کلاستر (Scale-out) جهت بسط ظرفيت و عملکرد، و يا با اضافه کردن ديسک*هايي به يک Host يا به عبارتي Scale-up نمودن جهت افزايش ظرفيت و عملکرد مورد استفاده، انجام مي*شود. ( پياده سازي Virtual SAN ) فروش کوانتوم
    سيستم هاي مجازي سازي Desktop و دسکتاپ مجازي در حقيقت متشکل از يک يا چندين سرور قدرتمند هستند که بر روي آنها سيستم عامل ها به ازاي هر کاربر (بسته به نوع کاربر و کار آن) نصب شده
    راه اندازي FlexPod - اجزاء اصلي FlexPod سيسکو به شرح زير مي باشد:
    در FlexPod سيسکو با استفاده از قابليت Service Profile پياده سازي flexpod و اعمال تعييرات بر روي سرورها در کوتاهترين زمان ممکن صورت مي گيرد.بدين ترتيب راهکار FlexPod سيسکو با ايجاد سطح بالايي از يکپارچگي، سهولت بيشتري را در پياده سازي و نگهداري مراکز داده به همراه خواهد داشت. ( فروش FlexPod )
    مدل سايت منفرد براي راه اندازي sip trunk (تلفن 5 رقمي) شامل يک پردازشگر تماس مي*باشد که در سايت يک شبکه محلي (LAN) و يا شبکه شهري (MAN) قرار مي*گيرد. اين مدل براي شبکه*هاي محلي با توانايي 30000 خط داراي کاربرد مي*باشد.
    اين مدل براي شبکه*هايي با يک سايت اصلي و تعداد زيادي شعب (سايت*هاي کوچک) که از طريق شبکه WAN به يکديگر متصل مي*باشد و همچنين نياز به اجراي تمام خصوصيات و عملکردهاي پردازش تماس شماره 5 رقمي سيپ ترانک را ندارند، استفاده مي*شود.
    به جهت جداسازي اينترنت از شبکه داخلي و ارتباطات داخلي سازمان، دو رويکرد کلي وجود دارد، رويکرد اول، جداسازي اينترنت از شبکه داخلي به صورت فيزيکي است که در آن، شبکه اي کاملا مجزا از شبکه ارتباطي داخلي سازمان ايجاد مي*شود و ترافيک اينترنت به هيچ وجه از روي بستر ارتباطي داخلي و زير ساخت ارتباطي داخلي عبور نخواهد نمود.
    راه اندازي سيپ ترانک مخابرات - اين مدل يک خوشه (Cluster) از مديريت تماس خطوط SIP Trunk خط 5 رقمي را در بين چند سايت که از طريق شبکه WAN به يکديگر متصل شده*اند را توزيع مي*کند.
    لايسنس سيسکو

    با گسترش و پيشرفت روزافزون فناوري اطلاعات در دنياي امروز و افزايش وابستگي هاي سازمان ها به فناوري اطلاعات، کانال هاي ارتباطي کاربران و همچنين انواع دستگاه هاي کاربري، بيش از پيش دچار تنوع شده اند.
    راهکار سيسکو ISE و وايرلس سيسکو با تمرکز بر اعمال سياست هاي امنيتي بر روي تجهيزات و کاربران نهايي، توانسته است تا بسياري از آسيب-پذيري هاي عمومي امنيتي را تحت پوشش قرار دهد و همچنين سطح امنيت بسترهاي ارتباطي که به صورت کلي از سطح امنيت پايين تري برخوردار هستند را (مانند بسترهاي Wireless) بهبود بخشد.
    اين کمپاني در سال 2011 با هدف فروش هارد EMC و ارايه يک محصول مناسب براي محيط هاي مجازي سازي اقدام به توليد نسل جديدي به نام VNX کرد که يک محصول Unified مي باشد
    قابليت حذف داده*هاي تکراري با فناوري Deduplication و کاهش فضاي ذخيره سازي اشغال شده تا 50% فروش EMX VNX
    قيمت EMC VNX

    VNX Total Protection: شامل امکانات حفاظتي و نظارتي

    Local Protection Suite: حفاظت داده*ها بصورت محلي

    Remote Protection Suite: حفاظت از داده*ها با ارسال نسخه آينه*اي بصورت راه دور

    Application Protection Suite: خودکار سازي رونوشت برداري از نرم*افزارها و بررسي صحت آنها

    VNX Total Efficiency: شامل کليه امکانات حفاظتي، نظارتي و بهينه سازي کارايي سيستم شامل

    FAST Suite: بهينه سازي دسترسي به اطلاعات با استفاده از حافظه SSD

    Security and Compliance Suite: جلوگيري از پاک شدن و تغييرات مخرب بر روي اطلاعات

    Local Protection Suite: حفاظت داده*ها بصورت محلي

    Remote Protection Suite: حفاظت از داده*ها با ارسال نسخه آينه*اي بصورت راه دور

    Application Protection Suite: خودکار سازي رونوشت برداري از نرم*افزارها و بررسي صحت آنها

    Unisphere Management Suite: مديريت و مانيتورينگ چندين سيستم VNX

    خريد EMC VNX
    اين سامانه به گونه اي طراحي شده است تا محتواي rich-Media به صورت کاملا امن از طريق Session ويدئو کنفرانس سيسکو هاي جلسات به هر کدام از شرکت کنندگان منتقل شود
    همچنين اين نرم افزار با استفاده از ساختار گرافيکي پويا ، امکان مانيتورينگ و برسي صحت عملکرد تجهيزات شامل نقاط انتهايي ، سيسکو prime تهجيزات مرکزي شبکه و همچنيين تجهيزات مستقر در شعب را به مديران شبکه ارائه مي نمايد.
    با استفاده از مرکزيت بخشيدن قيمت سوئيچ سيسکو به سيستم و دانش شبکه ، CiscoPrime INFRASTRUCTURE يک بستر مديريتي منحصر به فرد را ارائه مي*کند که مي*تواند کارهاي اضافي و سربار مدير شبکه را در زمينه*هاي رفع عيب کاهش دهد و availability را در سطح شبکه بالا ببرد.
    مي توان هدف اصلي از پياده سازي NSX را به 3 بخش امنيت، راه اندازي nsx خودکارسازي فعاليت هاي IT و پيوستگي ارائه برنامه هاي سازماني تقسيم نمود.
    (در ادامه مطالب از اين به بعد سعي مي*کنيم همه فاکتورهاي موجود را بصورت کامل در بخش آموزش سئو براي شما عزيزان قرار بدهيم.)

    چرا ديجيتال مارکتينگ؟


    با توجه به فضاي بسيار زيادي که در دنياي ديجيتال مارکتينگ براي تجارت آنلاين فراهم شده است، امروزه شاهد اين هستيم که افراد با شرايط سني مختلفي در اين حوزه در حال فعاليت و درآمدزايي هستند
    براي راه اندازي مرکز تماس (Call Center) مبتني بر IP از استانداردها و راهکارهاي VoIP استفاده مي*شود.
    پشتيباني شبکه
    شبکه* هاي محلي از قديمي* ترين و اولين انواع شبکه* هاي کامپيوتري هستند.
    فناوري *هاي مجازي* سازي و راه اندازي شبکه به صورت کلي به سه دسته عمده تقسيم* بندي مي* شوند که هر کدام از دسته* ها در سطوح و لايه* هاي مختلف مراکز داده، راه اندازي ديتاسنتر باعث افزايش سطح مجازي* سازي و در نتيجه افزايش اثربخشي، بهينگي، راندمان و بازدهي خواهد شد.
    راه اندازي مرکز داده در دنياي امروز صنعت فناوري اطلاعات، همواره يکي از زمينه* هايي است که شرکت* هاي توليدکننده فناوري بر روي آن تمرکز دارند
    داده کاوي وسعت و گوناگوني زمينه*ها و کاربردها، و نيز ابعاد و اندازه*هاي داده*هاي امروزين است که شيوه*هاي ماشيني مربوط به يادگيري، مدل*سازي، و آموزش را طلب مي*نمايد.
    راه اندازي شبکه را به دست متخصصاني که چندين سال در زمينه شبکه و امنيت کار کرده اند
    چارچوب مديريت خدمات فناوري اطلاعات پياده سازي ITIL شامل مجموعه*اي از بهروش*ها براي مديريت سازمان*هاي فناوري اطلاعات با هدف ارائه ارزش برتر به کسب و کار مشتريان مي*باشد.
    ماژول دوم، شامل، فرايندها و کارکردهاي تعريف شده، دستورالعمل* ها، روال* ها و نحوه انجام فعاليت* ها و عمليات امنيتي توسط کارشناسان پياده سازي SOC و راه اندازي soc و متخصصين مرکز SOC است. ماژول سوم، شامل نيروهاي انساني مرکز SOC و ساختار سازماني و سلسله *مراتب* هاي موجود به جهت انجام فعاليت* ها و عمليات در مراکز SOC است.
    بهره گيري از قابليت هاي ديگري سامانه سيسکو ise مانند Dot1x، قابليت BYoD، SSL VPN و ... • راه اندازي Posture جهت محدود کردن دسترسي کلاينت ها به شبکه.
    توجه کنيد که در ابتداي امر سويچ يا روتر شما هيچگونه تنظيمات شبکه اي ندارد و به همين دليل نمي توانيد براي متصل شدن به آن از SSH يا Telnet يا Web يا HTTPS استفاده کنيد و به همين دليل بصورت مستقيم با کابل کنسول به آن متصل مي شويد. معمولا پورت کنسول روترها از نوع RJ45 است همانطور که در شکل زير مشاهده مي کنيد پورت کنسول با استفاده از يک سوکت RJ45 مشخص شده است کابل سيسکو
    امنيت شبکه به طور کلي براي فراهم کردن امکان حفاظت از مرزهاي يک سازمان در برابر نفوذگران (مانند هکرها) به کار مي*رود. براي تأمين امنيت بر روي يک شبکه، يکي از بحراني*ترين و خطيرترين مراحل، تأمين امنيت دسترسي و کنترل تجهيزات شبکه است. تجهيزاتي همچون مسيرياب، سوئيچ يا ديوارهاي آتش. فکس سرور با اين حال، امنيت اطلاعات به صراحت بر روي محافظت از منابع اطلاعاتي در برابر حمله ويروس*ها يا اشتباهات ساده توسط افراد درون سازمان متمرکز شده است و براي اين منظور از تکنيک*هاي جلوگيري از از دست رفتن داده*ها (DLP) بهره مي*برد. يکي از اين تکنيک*ها، تقسيم*بندي شبکه*هاي بزرگ توسط مرزهاي داخلي است.
    بنابراين خريد Thin Client استفاده از اين دستگاه در سازمان*هايي که تعداد زيادي رايانه را به خدمت مي*گيرند بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.
    لذا از اين جهت خريد زيرو کلاينت نيازي به استفاده از آنتي ويروس ندارند. فروش تين کلاينت علاوه بر آن استفاده از تين کلاينت، موجب کاهش هزينه*هاي انرژي مصرفي و نگهداري سيستم مي*گردد.
    فايروال جونيپر همراه با لايسنس Juniper توسط نماينده فروش متصاکو به فروش مي رسد. براي خريد جونيپر از نمايندگي و استعلام قيمت جونيپر با ما در تماس باشيد.
    مجازي سازي دسکتاپ (VDI) چيست؟ (1)
    مجازي سازي دسکتاپ (VDI) روشي جديد براي مديريت محيط کاربران ارائه مي‏ دهد. VDI اين امکان را براي مديران شبکه فراهم مي‏ آورد تا کامپيوتر کاربران را در زيرساختي مجازي، واقع در مرکز داده ميزباني و مديريت کنند.
    پياده سازي VoIP صدا را تبديل به سيگنال ديجيتال کرده و بر روي بستر شبکه و اينترنت ارسال مي کند. زماني که شما يک شماره عادي را شماره گيري مي نماييد، سيگنال قبل از رسيدن به مقصد به يک سيگنال معمولي تلفن تبديل مي گردد. سرويس تلفن Voip به شما اين امکان را مي دهد که مستقيما از روي کامپيوتر شخصي، تلفن تحت شبکه، يا تلفن عادي که به تجهيزات Voip متصل است مستقيم تماس برقرار نماييد.
    Unified communications در يک جمله به مفهوم مجتمع سازي ، يکپارچه سازي و تلفيق انواع سرويس هاي ارتباطي از قبيل صوت ، تصوير ، ديتا بر روي پلتفروم سخت افزاري نرم افزاري خاص و بهنيه سازي و integrate نمودن سرويس ها در کنار يکديگر سيسکو cucmميگويند.
    همراه برخي ATA ها يک نرم افزار هست که روي کامپيوتر load مي*شود و شما را قادر مي*سازد که آن را براي راه اندازي voip با دقت پيکربندي کنيد.
    راهبند تجهيزاتي مي باشد که در مکان هاي پر تردد که عمدتأ مسير هاي ورودي کارخانجات, مجتمع هاي بزرگ ,عوارضي ها و پارکينگ هاي عمومي است.
    آيفون تصويري ؛ کيفيت تصوير و ديد در شب آيفون تصويري؛ قابليت ها ؛ آپشن ها و کارکرد هاي آيفون تصويري؛صداي شفاف و رسا که يکي از مهم ترين عوامل در آيفون ها مي باشد؛ ضد آب بودن و ضد زنگ بودن پنل تصويري که در کنار درب ورودي ساختمان نصب مي شود؛ کيفت تصوير و رزولوشن بالاي مانيتور تصويري که بايد داراي رنگ هاي واقعي باشد نه مانند بعضي از برند هاي آيفون تصويري به رنگ آبي مايل ديده شود.
    سپس در زماني که واقعا عزم خود را براي خريد آيفون تصويري جزم کرديد و در فروشگاه آيفون تصويري تکنما در مقابل فروشنده قرار گرفتيد حتما اين برگه را به وي نشان داده و سوالات خود را در خصوص آيفون تصويري مورد نظر بپرسيد
    تمام مانيتورهاي صنعتي داراي عملکرد هوشمند کنترل توان مصرفي هستند که اين امر موجب صرفه*جويي در هزينه*ها و کاهش توليد کربن در محيط زيست مي*شود. تنظيم شدت نور زمينه با سيستم کنترل از پيش تنظيم شده ، مي تواند موجب کاهش مصرف انرژي مانيتور صنعتي تا 50% شود. هرچه طول عمر مانيتورهاي صنعتي شما بيشتر باشد، در هزينه*هاي کلي شما صرفه جويي خواهد شد .
    Last edited by mahsa-nita; 1st September 2018, 10:20:AM.
    Tags: None

View our Terms and Conditions

LegalBeagles Group uses cookies to enhance your browsing experience and to create a secure and effective website. By using this website, you are consenting to such use.To find out more and learn how to manage cookies please read our Cookie and Privacy Policy.

If you would like to opt in, or out, of receiving news and marketing from LegalBeagles Group Ltd you can amend your settings at any time here.


If you would like to cancel your registration please Contact Us. We will delete your user details on request, however, any previously posted user content will remain on the site with your username removed and 'Guest' inserted.
Working...
X